Service Level Agreement
SLA: specifieke wensen en eisen op het gebied van ondersteuning
Een SLA, oftewel een Service Level Agreement, kan opgesteld worden indien u specifieke eisen stelt aan de hostingomgeving die u gebruikt. Deze specifieke eisen brengen vaak ook specifieke technische ondersteuning met zich mee en daarom is het belangrijk om dus een overeenkomst op te stellen met daarin duidelijke voorwaarden voor wat beide partijen van elkaar mogen verwachten.
Als uw organisatie sterk afhankelijk is van onze hostingdiensten, dan is het verstandig om van te voren vast te leggen hoe snel er gereageerd wordt bij uitval van bepaalde diensten. Ook kunt u het volledige beheer van uw serverapparatuur aan ons uitbesteden, zodat u hier zelf geen enkel omkijken naar heeft. Bovendien zorgen wij ervoor dat uw diensten te allen tijde bereikbaar zijn en houden uw systemen volledig up-to-date. Een service level agreement biedt u dus extra zorg, zekerheid en veiligheid.
PE Projects ICT Service Level Agreement
PE Projects ICT kan u een SLA aanbieden tegen verschillende tarieven en in verschillende situaties. In het overzicht hieronder kunt u gemakkelijk en snel zien welke tarieven wij hanteren. Indien u andere of aanvullende wensen heeft, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Wij zullen u dan een offerte op maat doen toekomen.
Een PE Projects ICT SLA biedt u de volgende garanties:
- Uw hulpvragen zullen met voorrang worden behandeld. Uw support-tickets krijgen dus de hoogste prioriteit. Onder bepaalde voorwaarden zullen calamiteiten ook buiten de gangbare werktijden worden verholpen.
- Wij bieden u extra zekerheid en veiligheid. Uw afgenomen diensten zullen te allen tijde beschikbaar zijn en op problemen en storingen wordt direct gereageerd.
- U tickets worden in ons ticketsysteem gearchiveerd en behandeld. Zo weet u direct bij wie u moet zijn voor hulpvragen. Tevens ontstaat er op deze manier zo weinig mogelijk ruis met betrekking tot voorgaande contacten en hulpvragen waardoor problemen sneller opgelost kunnen worden.
De drie varianten die wij bieden zijn:
SLA Bronze
€ 80,00 p/m
Voor organisaties die in het weekend en op feestdagen een beroep op onze hosting experts willen kunnen doen.
Service window: 7x24x365.
Responstijd
tijdens kantooruren: 8 uur
buiten kantooruren: 12 uur
SLA Silver
€ 100,00 p/m
Voor organisaties die in het weekend en op feestdagen een beroep op onze hosting experts willen kunnen doen.
Service window: 7x24x365.
Responstijd
tijdens kantooruren: 6 uur
buiten kantooruren: 8 uur
SLA Gold
€ 130,00 p/m
Voor organisaties die in het weekend en op feestdagen een beroep op onze hosting experts willen kunnen doen.
Service window: 7x24x365.
Responstijd
tijdens kantooruren: 4 uur
buiten kantooruren: 6 uur